Atgriešana

Naudas atgriešanas garantija (30 dienas)

Bezmaksas piegāde

Bezmaksas piegāde visā Latvijā

Datu drošība

Visas maksājumu metodes ir pilnībā aizsargātas

24/7 palīdzība

Vai jums radās kādi jautājumi? Rakstiet info@precenis.lv

BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

Radās kādi jautājumi?

1. Kur es varu atrast sūtījuma numuru?

Kad pasūtījums ir nosūtīts, uz e-pastu jūs saņemsiet izsekošanas numuru. Tas parasti tiek nosūtīts 1-3 darba dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka var paiet vairākas darbadienas, līdz izsekošanas kods aktivizēsies

2. Kā es varu pārbaudīt pasūtījuma statusu?

Lai pārbaudītu sūtījuma statusu, jums nāksies atrast pa pastu saņemtu izsekošanas kodu. Ievadiet izsekošanas numuru vietnes sadaļā "Izsekošana", lai redzētu sūtījuma pašreizējo statusu.

3. Ko darīt, ja es neesmu apmierināts ar preci?

Ja neesat apmierināts ar preci, lūdzu, sazinieties ar mums caur e-pastu. E-pasts info@precenis.lv Pēc iespējas detalizētāk aprakstiet savu problēmu, pievienojiet defekta foto vai video. Mēs problēmu izvertēsim un centīsimies atbildēt jums pēc iespējas ātrāk, kā arī atrast kompromisu.

4. Kā mani dati tiek aizsargāti?

Mēs izmantojam SSL (Secure Socket Layer) šifrēšanu, kas nodrošina jūsu datu drošu pārsūtīšanu starp pārlūkprogrammu un mūsu serveriem. Tas nodrošina aizsardzību pret datu zādzībām un pasargā personas maksājumu datus.

5. Neatradāt atbildi uz jautājumu?

Ja jums radās, kāds cits jautājums, par kuru netika rakstīts iepriekš, vai jums ir nepieciešama papildu informācija, sazinieties ar mums pa e-pastu info@precenis.lv Mūsu klientu apkalpošanas komanda vienmēr ir gatava palīdzēt un atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem